Перейти до основного вмісту

Журналістика — це не просто професія,
це покликання говорити правду (Ернест Гемінґвей)

У світі інформаційного вибуху, фейків і цифрових технологій особливу роль відіграє людина, яка вміє бачити суть, ставити правильні запитання та відповідально працювати зі словом. Саме такою є професія журналіста - динамічна, суспільно важлива та надзвичайно цікава.

Сьогодні журналістика - це не лише газетні статті й телерепортажі. Це подкасти, стріми, блоги, соцмережі, мультимедійні проєкти. Це аналітика, фактчекінг, відеосторітелінг і постійне спілкування з людьми. Це інструмент змін і відповідальність перед суспільством.

Сучасний журналіст - це не лише добрий автор, а й оператор дрона, відеомонтажер, SMM-спеціаліст, ведучий подкасту, фактчекер і медіааналітик в одній особі. Це людина, яка вміє мислити критично, комунікувати ефективно й завжди залишатися на боці правди.

Отже, якщо ти:

тоді твій вибір очевидний — ЖУРНАЛІСТИКА.

Основні дисципліни, які складають фахову підготовку:

• Масова комунікація та інформація;
• Основи медіаграмотності та вактчекінгу;
• Сучасна українська мова та практична стилістика;
• Історія української журналістики;
• Теорія та методика журналістської творчості;
• Медіаправо;
• Основи редагування та видавничої справи;
• Комп'ютерна графіка;
• Графічний дизайн;
• Електронні видання та цифрова журналістика;
• Журналістська етика;
• Літературне редагування та коректура;
• PR та реклама в медіа;
• Фотожурналістика;
• Конфліктологія та кризові комунікації;
• Журналістський менджмент.

Професійні назви робіт, які здатний виконувати фахівець освітньо-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр:

• Журналіст у друкованих і цифрових медіа;
• Кореспондент інформаційних агентств;
• Редактор;
• Представник з реклами;
• Відповідальний секретар з редакції;
• Фахівець з інтерв'ювання;
• Фахівець зв'язків з громадськістю;
• Медіааналітик;
• Коректор.

Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання:

• Пресслужби державних установ, органів влади;
• Служби зв'язків з громадськістю в компаніях;
• Комунікаційні агентства;
• Рекламні агентства;
• Друковані та електронні видання;
• Журнали та редакції періодичних видань;
• Інформаційні агентства;
• Онлайн-медіа та новинні портали;
• Телеканали;
• Радіостанції;
• Інтернет-ЗМІ;
• Блогінг, відеоблогінг, подкасти;
• Журналіст-фрилансер.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності